V tomto týdnu bylo v tematickém celku hlavním bodem jablko.
Žáci pracovali u interaktivní tabule, procvičovali rozpoznávání rozdílů mezi jablkem a hruškou, rozlišování základních barev, velikosti (malé a velké) za pomoci pexesa. Pracovali s iPadem. Zvládli i početní úkoly, grafomotoriku trénovali na velkém kuse papíru s cílem uvolnit zápěstí a učili se také říkadlo „Měla babka čtyři jablka“.
Součástí bylo i praktické zpracování jablek. Rozhodli jsme se udělat křížaly. Nejdříve si žáci natrénovali krájení na plastelíně, poté přešli ke krájení opravdových jablek a jednotlivé kousky pokládali do sušičky na ovoce.
Jablečný týden jsme završili upečením štrúdlu. Všichni si vyzkoušeli válení těsta, mytí i strouhání jablek a velmi pěkně se zhostili i závěrečného úklidu a to mytí nádobí. Štrúdl se povedl a moc jsme si na něm pochutnali.
Ve výuce se propojila teorie s praxí a to všechny žáky bavilo.
Za tým II. třídy zapsala:
Bc. Jarmila Zavadilová
Nejnovější komentáře